Helgen börjar lida mot sitt slut
Denna helg har gått så fort! Igår hade vi det väldigt trevligt hos min bror, fick köra jänk och jag mådde så bra! :-) dock har det varit väldigt kallt i helgen så har inte varit ute så mycket. Passade på att vara ute när vi grillade hos brorsan, och idag har jag varit ute med barnen en stund hemma hos mina svärföräldrar. 

Imorse vaknade Vilde halv sex, vi åt frukost vid halv åtta och sen åkte vi och handlade. Åt lunch på Max och sen åkte vi till tjällmo. Har varit där hela dagen och det var väldigt trevligt! Tack snälla för god fika & middag. :-) vi firade även svärfar så hoppas du vinner nått på lotterna! :-) hann även med att snuffla lite bebis innan vi åkte hemmåt. Väl hemma så somnade barnen direkt, jag har plockat lite och funderar på att snart gå och sova! Denna vecka ska barnen gå på förskolan/frita hela veckan och vi jobba, men har en tidig fredag så ser fram emot den! :-)

Kram kram 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress