Länge sen
Oj det var länge sen jag var här inne!! Vi har det bara bra eller njae kanske inte, jag har problem med min mage fortfarande men denna vecka tog jag bort sockret och det blev genast bättre! Jag har jobbat & älsklingen likaså, vilde har varit på förskolan och barnen i skolan. Kevin kämpar på med läxorna som är många och spelar gitarr nu två dagar i veckan. Alvin läser sin läsläxa och han har knäckt läskoden vilket är så roligt! I fredags följde han med en kompis hem och då passade vi på att köpa presenter åt honom! Vi har köpt fotbollsskor & ett bäddsett med en fotbollsplan på. Han älskar att spela fotboll den där ungen! 😃 jag köpte två väskor åt mig själv som skulle ha kostat 300kr styck! Rea och jag gav för bägge ihop 179kr! Det tycker jag är ett kap! En för nu i vinter och en likadan men med mera färger till vår/sommar. 😃

Idag var vi och firade svärmor på hennes födelsedag, sedan var vi hemma hos mamma & pappa. Nu ikväll blev det hemmagjord pizza till middag och mys i soffan. Har fuskat med mat & fika idag så magen är inte helt hundra! Känner mig tung i magen liksom.. 😢 men det innebär ingen fika/fet mat för min del! 

Imorgon ska jag träffa Frida & Linda, inte ofta vi träffas alla tre så ser fram emot det massor!! 

Kram kram



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress