Regn
Sitter på vår farstukvist och regnet bara öser ner! 😔 varit på landet i 1 vecka nu och det är så skönt men lite mindre regn tack så vi kan få fixa i trädgården! Jag & älsklingen har slagit hela ena sodan av trappen, så det ska tas hand om innan vi börjar på andra sidan, älsklingen köpte en kompostkvarn igår så idag har vi kört ena rishögen vid huset men nu öser regnet ner så vi kan inte fortsätta i slänten! Är så mycket ris överallt och det tar sin lilla tid att få bort det, försöker se positivt att en hög är borta iallafall! 

Älsklingen har även byggt en ny trapp & lagat taket. Så lite har vi gjort denna vecka. Sover så bra här på landet nu när jag har vant mig! 

Just nu står potatisgratängen i ugnen & älsklingen grillar under ett parasoll! Ska bli gott som fasiken! 

Var på bröllop igår, min kompis Josefin som gifte sig, var helt magiskt i kyrkan! ❤️❤️ är så glad för hennes skull! 

Kram kram

Mina nya jobbarbyxor som älsklingen köpte åt mig! 

Brudparet! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress