1 advent
Jaha då var första advent redan här! Ge mig snö så jag får lite julkänslan!!! 
Igår var jag & barnen på julmarknad i Tjällmo, riktigt trevligt förutom att det regna och var kallt! Barnen fick träffa farmor & farfar som varit bortresta så det var mysigt. Vilde vann 3 gånger på lotteri, en traktor, en julduk & sen en chokladkaka. Jag vann en julgranskula som lyser & Kevin vann ett ritsett. Alvin var supernöjd för han fick rida! 
På eftermiddagen kom Helena & Leo hit på en fika och massa lek, slutade med att Alvin följde med dem hem! 🤗



Idag har jag och de andra två barnen bakat pepparkakor med Anna & hennes Goa barn! Gjorde egen pepparkaksdeg och har fortfarande kvar så vi kan baka mera. 😏  jag bakade några pepparkakor till älsklingen, se bild längre ner! 😂
Hämtade sen Alvin hos Leo, han hade haft det kanon! Vilken mysig lägenhet de hade! 😍 
Nu ska vi snart sova här, är sjukt trött!! 

Kram kram





Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress