Sista jobbveckan

Idag går jag in på min sista jobbvecka innan semestern! Idag stänger jag på jobbet, se hur det går med tanke på att det inte är på mitt ordinarie ställe. Men det ska nog gå bra. 😃

Helgen gick hiskeligt fort, vi flyttade ut på landet i fredags kväll, alltid lika skönt att vara där ute! I lördags byggde vi vidare på trappen, så trappräcket på ena sidan är klar, ska bara sättas upp på andra sidan och så ska vi fixa längst ner vid stigen så är trappen sedan klar.😃👍🏻 Har fått mycket hjälp och det är vi glada för!
I lördags kväll grillade vi ihop med familjen, Vildes bästa kompis Helge kom och de där två är så Goa ihop! 😂 Barnen fick tröjor oxå av Magnus & Anna, Vilde älskar sin tröja och idag som först fick jag av honom sin tröja så nu ligger den i tvättmaskinen!

Igår jobbade vi i trädgården, jag klippte gräs, älsklingen slog med trimmern och sedan började jag med vedhögen, mycket kvar men alla grenar & kvistar är nu borta från de stora träden, så nu måste vi låna motorsåg så vi kan klyva upp allt sen är vi klara med den högen. Allt är så mycket roligare att fixa när det är till oss själva!

Nej dags att fixa lite innan jag tar en promenad till jobbet.

Kram kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress