Fredag!

Äntligen fredag igen, denna vecka har det blivit mycket jobb och så har gubben jobbat EM så varit rätt tufft att dra hela lasset själv några dagar! Men är van och det för inget men känner hur trött jag är! 


Började nio idag så blev Mysfrukost med barnen innan jag skicka dem till skolan & gjorde iordning mig! Ett underhållande samtalsämne med minstingen när vi gick till förskolan oxå... fråga varför han gick på tå & fick svaret att jag vill inte gå på stenarna! 😂 är ju liksom grus överallt! 😂😂

Fredagsfikat på jobbet var smarrigt värre! Kände hur hela kroppen skrek efter socker så lyssna & fika, så ska ta en promenad ikväll! Gått ner denna vecka igen så känner mig på g nu men vissa dagar vill man inte vara med som idag och då tillåtet jag mig själv att känna så! 

Kram kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress