Hela långa veckan!!

Har ju inte bloggat på ett tag nu igen!! Hm vad har hänt sen senast?? Jo, jag har börjat skolan.. trivs kanonbra!! Men det tråkiga är att varje morgon som jag lämnar barnen så gråter Alvin när jag både hämtar & lämnar!! Han har inte sovit knappt nått om nätterna sen i måndags o han äter inget.. eller jo, välling!! Men idag såg jag att två tänder håller på o spricka upp! =)
I onsdags var jag med Johanna på Maxi, skoj o ses ju! Barnen fick två bamsetröjor var, jag två tajts, en klänning, en väska o hela kylen full av mat!!
Idag har jag varit i gamla linköping med skolan, skulle gå 8-17, inget roligt enligt mig men jag har haft en jätterolig dag!! =) Jag kom hem med både godis o en varsin gamal leksaksbil till killarna. Det bästa var att vi vart klara under förmiddagen så klockan två hämtade jag barnen på dagis! =) Alvin var jätteglad efter en stund när han insåg att jag inte skulle lämna honom men Kevin blev sur. Han sa när vi gick hem att : Mamma, jag lekte faktisk mamma pappa barn med mina kompisar o vi var inte klara!! Hahahha vad rolig han är. =)
När vi kom hem så myste vi i soffan, den kändes sååå lockande eftersom jag har inte fått någon sömn på snart 1 vecka.
När Robban kom hem så åt vi goo mat o sen stack vi ner till Augustifestivalen. Kevin fick en döskalletröja, o så fick han åka karusell. Båda barnen fick även en varsin ballong. Det var ju sjukt mycket folk men vi har haft en väldigt trevlig kväll!
När vi gick hem så genade vi över Folkparken, då såg vi en missahandel, jag var snabb o ringde snuten. Men de hann ju inte fram i tid o han som blev misshandlad stack när jag sa att jag pratade med polisen, men han hann nog inte så långt. Han hade två kompisar med sig som försökte stoppa honom, han kunde knappt gå... o två kompisar stod kvar o pratade med polisen när de kom.
Så det här var lite uppdatering från oss!! (Tyvärr så vart det inga bra bilder, men de här är de bästa!)


                        
                        
                        
                        

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress