Läkaren
Idag hade jag inga som helst planer, såg fram emot en dag med bara softa i soffan med barnen! Men sen ringer läkaren från vc o säger att det har blivit så många sjuka dessa dagar så om vi kunde flytta Kevins tid tills måndag istället för fredag. Jag vet inte vad som tog åt mig, jag blev asförbannad o sa att nej jag har skolan mellan 8-17 hela nästa vecka o vi skulle ta detta besök innan Kevin började förskolan igen för sen är det kört. Aha säger hon o vi får komma redan samma dag istället, så idag klockan ett var vi på vc för att kolla om Kevins hörsel var normal. Gången innan så hade han vätska bakom trumhinnan o sen när de skulle kolla igen så hade han fått en till öroninflammation. Men han var superduktig och allt såg jättebra ut! =) Blev sååå glad och en sån stor lättnad det blev. När vi var klara så säger Kevin till läkaren: Jag vill ha det där pappret med mig hem o visa pappa. Hahha Så hon tog en kopia så fick Kevin med sig den hem. O när Robban kom hem så visade han upp pappret direkt, en stolt kille! =)

Johanna

SÅ skönt att allt va bra!!! Förstår din lättnad.



Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress