Snart drar allvaret igång igen!!
Oh, sitter här o har en stor klump i magen.. är jättenervös inför imorgon. Ska ju få en ny grupp igen och så kanske det inte alls är som jag har förväntat mig! Men jag går dit och är positiv har jag bestämt mig för. =)
Helgen har varit toppen, har inte gjort någonting typ. Igår grejade vi med papper, storstädade och hade det allmänt trevligt. Var även o handlade och så var vi i butiken Lillamy, handlade en varsin tröja åt barnen. =)
Idag har vi tagit det lungt, har tvättat o grejat tills imorgon. Frida o hennes bror var även här en sväng så vi fikade lite.
Jag hoppas barnen tycker att det ska bli roligt på dagis imorrn, Kevin ser fram emot det för han pratar hela tiden om dagis. Alvin vet jag ju inte, han pratar ju inte så mycket!  Men det märker vi imorrn, hatar när de blir lessna när jag ska gå för det gör ju så ont inombords!!
Nej, nu måste jag fortsätta o greja lite här hemma.
Tessan

hej har bytt namn på min blogg

www.metrobloggen.se/cutiepie

Johanna

Det där me å lämna ledsen barn... hoppas du slipper det men om du inte gör det så kan jag till 99% säga att vi blir två! Oliver vill INTE till dagis... Lucas däremot längtar så han håller på å spricka!



Å gruppen blir nog bra, å om inte annat så behöver du ju inte träffa dom mer än i skolan! Är ju som arbetskamrater, man behöver ju inte ha me dom å göra privat ;)



Kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress