Juldagen och mellandagsrean!!

På juldagen började vi med att leka med alla fina julklappar som barnen fick av tomten. =) Vi avnjöt en god frukost och sedan åkte vi till Tjällmo för att fira jul med Robbans föräldrar och släkt! Där var ju självklart Anna och Magnus, vilken tur! Hahahah Bara Anna som fattar vad jag menar. ;) Vi åt mat, fikade och så kom det några tomtenissar som delade ut julklappar. Barnen fick: kläder, carsbilar, presentkort och klossar. Jag fick en hel del scrapbooking grejer, vilken lycka!! Haha Sedan åkte vi hemmåt, Kevin hade ju fortfarande feber så vi ville inte vara så länge men det räckte med att vi kom hem lagom till sju då det var dags för barnen att sova.
Igår var det annandagen, meningen var att jag skulle jobba men eftersom barnen är förskylda så fick jag inte det... dock så fick jag betalning iallfall. Mamma och pappa kom hit och var barnvakt och jag & Robban gick en sväng på stan. Bytte lite kläder och kom hem istället med 2 linnen, ett par mjuksibyxor och en annan tröja. Tack snälla! =) Robban kom hem med ett spel istället för en tröja, men det är ju det han gillar så varför inte liksom. Hehe  Sedan käkade vi tacos och bara njöt utav att vara hemma. Idag så håller jag på och tvättar, ska snart hämta tvätten. Blir galen på torktumlaren som absolut inte vill fungera! Med två vuxna och två barn så blir det en hel del tvätt om jag säger så och då underlättar det ju med en torktumlare men nää... sen ska vi åka till Magnus och Anna, där ska vi käka god mat och bara umgås. och imorrn så ska jag banne mig jobba!!

Jenny

Hej

Jo det var kanon i jul, låter som ni också haft det bra med tanke på febern. Än så länbge så ska vi vara hos en kompis på nyår. Men eftersom barna umgåtts med 2 vattkopps barn nu under jul så håller vi det lite öppet...

Ni då??

Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress