Busfabriken
                          
                          
Idag har jag och barnen varit i Busfabriken med Hanna och hennes Wilma. Barnen lekte i nästan tre timmar och de tyckte att det var jätteskoj! =) Eftersom jag var själv med barnen så kunde jag inte ha 100% koll på bägge två så ibland så fick jag gå och leta efter Kevin men efter mycket letande hittade jag honom! Och han hade ju inte tid med mig utan sa hej och sprang därifrån. =) Vi käkade lunch där oxå och sen så lekte de lite till. I bilen på vägen hem så somnade Alvin som en stock! Kevin fick även paket av Hanna och Wilma, en badring med Blixten mcqueen på och en racerbil som spelar en massa musik! Barnen har bråkat om den bilen hela em så den gick verkligen hem!
Vi har haft en perfekt dag och tack Hanna för Kevins presenter!!
 
                            
                           
                          
                           
                           
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress