Raggarfest
                              
Igår hade vi raggarfest för våra närmaste. Vi hade bestämt att vi inte skulle ha det men sen kunde vi inte låta bli. =) De som fick komma var de närmast, asså de som vi umgås mest med som bryr sig om en. Vi hade en helt underbar kväll, blev dock lite full men va faan är man raggare så är man!! Hahaha Vi fick en massa fint (vi firade Robbans & min födelsedag) bland annat: en väska med Marilyn, vin, pussel, biocheckar, blomma och ett wii! =) Så idag har vi spelat en hel del och det var riktigt skoj. Jag hoppas att alla hade det trevligt på festen, jag hade det iallafall.
Vi lekte en massa lekar eller neee där ljög jag! Gästerna lekte en massa lekar hahah, sen åt vi raggarmeal, och drack en massa öl.
tack för en underbar kväll, och tack alla som kom betyder massor för oss.
                               
                               
                               
tessan

va kul. vi får dra o festa på ytrost sen nån gång =) vore ju skoj =)

Anonym

ha ha.. lite full va? ;) ha ha! lite otur me vädret men ändå tur att det bara va skurar!



Kram!

Johanna

Vad fin du var!! :D Hoppas ni hade det jätteroligt! Synd att jag inte kunde komma :( Vi får ses snart igen! Kramar J

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress