Regning dag...
                         
                         
                        
Idag har det regnat nästan hela dagen, tyckte att det började bra med sol och verkade att det skulle vara uppehåll men ack vad fel man kan ta! Imorse fick Robban sovmorgon, det är ju hans första semesterdag så nu hoppas jag att vi hittar på en massa skoj! =) På förmiddagen åkte vi och handlade mat för en hel vecka o även till kalasen för Kevin. Kan inte fatta att min stora pojke blir 4 år på måndag! Sen lovade vi att vi skulle gå ut eftet maten så att Kevin kunde få cykla, det spöregnade nästan hela tiden men vi halv tre tiden så var det uppehåll så då stack vi ut en sväng, Kevin cyklade, Alvin satt i vagnen o myste och jag & Robban gick en härlig promenad! Vi gick till Eneby centrum för att handla jordgubbar, så nu ikväll gjorde vi ett fruktfat med: Jordgubbar, vattenmelon och annanas. sååååå gott!! =)
Tack för idag.

                            
Men mamma, jag vill ju gå ut o leka!!
                            
Mamma, tror du det finns några barn här ute som leker utan mig??? (stackars Kevin)

Johanna

Stackars barn ;)

Skönt me en promenix sen iaf!



Kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress