Barnens rum
                                
                                
Idag började dagen med att jag fick en väldigt lång sovmorgon! Det tackar ju inte jag nej till om jag säger så, vaknade när de andra käkade frukost så då gjorde jag dom sällskap. Sen slappade vi hela förmiddagen och försökte komma på vad vi skulle göra under dagen men vi kom bara på att vi ville handla lite kläder till oss och barnen! Så vi åkte till Maxi, där handlade vi kläder till barnen och sen mat. Köpte även en fotoram för 11 kort på Jysk. =) Något mera som vi köpte var doppresent till Arvid, hoppas att det kommer till användning! Sen ringde vi Agge & Conny och frågade om de ville komma och fika hos oss och även ta med sig växasängen till Alvin. De kom på en gång och vi har grejat med det hela em, och så har vi gjort iordning i barnens rum. Blev jättebra!! Alvin är ju ingen liten kille längre tyvärr, men samtidigt så är det ju så skoj att han gör sig förstodd och han leker en massa hela tiden. Hans matproblem har oxå börjat bli bättre, har tagit bort nästan all fika sen i fredags så imorse åt han 2 smörgåsar, sen åt han massa lunch och sen kunde han få fika så vi får se om han vill ha middag sen. Jag tycker inte om att vara hemma, tycker att det är så tråkigt men idag så har vi fått så mycket gjort så nu är det så skönt att bara sitta i soffan med datorn! =)
                                
                               
lisa

roligt att få ordning i barnens rum... jag bjuder gärna med dej på smink party.. jag frågade faktiskt putte om han trodde att du var intresserad.. men han svarade att du inte var det! hehe.. vi får ordna det under sommaren någon gång!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress