Pluggande
I tisdags så hämtade jag Anneli och Johanna sen åkte vi till min mamma, när vi kom fram så kom jag ihåg att jag inte hade med mig nyckeln. Det var bara att vända och sedan åkte vi hem till mig och hämtade nyckeln o sen hem till mamma igen. =) Vi satt ute med en varsin dator, pluggade och även njöt av solen! Vi avnjöt även av go lunch som bestod av baguetter och olika röror ch sen till fikat så hade mamma fixat en kladdkaka. =) Tack snälla mamma!! Nu är alla uppgifter inlämnade, sååå skönt så jag hoppas på att jag får godkänt nu vill inte kompletera igen.
Tack för en bra dag med två goa vänner!! Kommer att sakna er massor!!

image372

image373
tessan

Linda kände igen henne du gick med på stan igår.

Johanna

Hej!
Haha, vilka fina bilder ;) Det var jättekul att vara ute hos din mamma, skönt att komma ut lite ^^ Vi ses defenitivt i sommar!!
Kramar J

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress