Tisdag
image280
Idag har jag haft seminarie, var såå nervös innan så usch!! Jag klarade inte ens av att käka frukost så det första jag åt var vid tolv när det hela var slut. =) Men jag tyckte att det gick jättebra, men jag vet ju inte vad tjurtanten tycker.
Efter skolan så var jag på stan med Hanna, käkade lunch och shoppade kläder till barnen.
Hämtade barnen och sen kom Lena och hennes barn hem till oss på fika. Det snöade ju sååå dant så det var ju inte lätt att komma hem med barnvagnen!!!
Mamma sov även över här inatt eftersom vädret inte var det bästa. Alltid lika trevligt. =)
Barnen somnade på en gång, de var helt slut!!
Tack för en bra dag. =) Förresten, fick några härliga bilder på Alvin när han precis hade somnat!
image281
Johanna

Myspysen då!

Johanna

Nu är du garanterat utmanad ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress