Alvin mår bättre
image348
Idag när jag vaknade så ropde Alvin på mig hela tiden! Tog in honom till mig somnade om o han med o sen vaknade vi 20 min senare när Kevin vaknade o ville mysa. Sen så gick han iväg o kom tillbaka med ett bröd som han hade bakat igår! =) O sa: mamma nu ska vi äta frukost, jag vill äta mitt bröd. haha vad söt han är! Alvin kom efter o hade tagit det stora brödet o gick o tuggade på det! haha vilken syn det var. När han kom in till mig så sa han tack tack o fortsatte att äta på brödet. =)

image350
Alvin har varit hemma med mig hela dagen, vi har myst nästan hela tiden så jag har inte fått någonting gjort i skolarbetet! Men nu ikväll så har pluggat en hel del, har bara en stor uppgift kvar nu o den ska in nästa torsdag. som tur är så är vi "lediga" tisdag, onsdag & torsdag o så ska uppgiften in klockan fem, så det blir bara en massa pluggande!!
Nog om det nu, jag ska berätta om hur Alvin har det.. han vaknade o var helt bra! Ingen feber, inte snorig men dock hostig.. o det störde honom massor när han skulle sova. =( Men på em när mamma var här och fikade så blev han snorig igen o sen dess har näsan runnit igen men inte alls lika mycket som förut. Jag hoppas att detta är över nu för våran del, måste plugga om dagarna o inte ta hand om barnen!!  Men jag älskar er massor mina underbara ungar! =)

image351
tessan

skönt att han är bättre =) kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress