Lördag
Idag fick jag sovmorgon och sen fick jag frukost på sängen av mina underbara barn och man! Och så fick jag en fin nyckelring och första säsongen av Desperate av dom! Tack snälla. =)
Sen har jag varit på Me and I party hos min säljare. =) Blev lite snoppen för det var bara jag som kom o det blev hon med för hon sa att 10 stycken hade tackat ja. Men det gjorde ju inte mig någonting för hon skulle dela ut en värdinnegåva så den fick ju jag! Så jag betällde kläder igen som ni kan förstå.. girafftröjan till Kevin, gamlabilar boddyn till Alvin och den gröna frotteklänningen till mig. =) O inte nog med det så var det ju ta tre betala för tre så Kevins tröja blev gratis o Alvins boddy gav jag 40 kr för. =) En bra affär tyckte jag! Sen gick jag hem och då kom mamma och pappa, sen gick ju pappa och Robban på bio och då gick vi andra en sväng till öb o sen hyrde vi film. Men vid sextiden så fick Kevin 38,0 så då ringde jag 1177 och då fick vi en tid till Hageby vårdcentral halv åtta. Pappa skjutsade oss dit och då säger kärringen att nej han är bara förskyld och är bara lite röd i ena örat men ingen öroninflammation! Då säger jag att aha men det är ju lustigt dör i torsdags hade han öroninflammation enligt läkaren på kungsgatan.. då vänder hon sig bara om till mig och säger att ja då är det nog öroninflamation men vi ger inte något pencillin till barn över 2 år! Grrrr så jäkla arg jag blev!!!!  Gick ut med Kevin o verkligen var asarg så min stackars pappa fick ta emot allt.... så nu sover alla här hemma utom jag och Kevin lär nog få dras med sina öron ett tag till.... vad spelar det för roll hur gamal man är för att få pencillin??
Mamma älskar er mina ungar!
tessan

det va ju konstigt, erica fick ju pencillin för sin öroninflammation o hon var över 2år, men det var på vc här i vilbergen, men det borde ju inte spela nån roll.

Johanna

Lucas fick oxå pencilin! Och då när jag sist.. eller.. aa.. du vet ju va jag sa! :) Babbelfia är igång igen ;) Men jag slår dig en signal imorn bitti å kollar läget istället! Kram på dig!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress