Får det stå så????

Har varit på min vfu i en vecka, känns kanonbra där! Får ta en massa ansvar och jag känner mig som en i gänget. =)
Barnen är genomförskylda, vill inte släppa med sig. =/  Både jag och Robban börjar känna av halsen oxå. Igår var vi och handlade och sen så åkte vi till Mc Donalds för nu har de ju att barnen får en bok och då tycker jag att det är enda gången som de har vettiga saker i barnens meal. Barnen vart jätteglada och vi åkte hem, började då läsa en av böckerna. Tummen och natten och vi läste den var väldigt intressant men sen kom jag mot slutet och då står det att det: Knirr knark knirr knark. Eh vad ger det för budskap`??? kevin går o säger att det knirr knarkar här inne!!!! Blev riktigt besviken på denna bok, man skriver väll inte Knark i en barnbok???
Jaja, säkert bara jag som blir upprörd. Imorrn ska jag "jobba" igen, ska ha staflimålning på gården med barnen, ska bli riktigt roligt!!
Hoppas ni har det bra.  Kram från oss

Helena

Måste hålla med om att dom kanske har gjort en tabbe i boken från Mc Donalds, men fy faan vad jag garva när jag läste vad Kevin hade gått o sagt hemma, kan inte rå för det men det lät kul hehe

Tessan

knakar ska det väl stå och inte knark, vilken bra svenska de kan på mc donalds hehe

Emma

Hajade oxå till när jag läste boken men å andra sidan så är det ju författaren å inte mc donalds som skrivit så och boken är inte direkt ny i orginal, hmm svårt men jag läste knakar högt för mina barn för jag tänkte som du!



Kram

Jenny

De måste ju blivit stavfel eller nåt...

Kan ju inte va möjligt att det faktiskt ska stå knark...

Helena

Ska säkert stå Knirr Knarr o inte knirr knark hehe

Anonym

Är ju som en del redan listat ut inte mc donalds som gör böckerna å så är de nog inte nya heller... å så kan man ju dessutom välja vad man vill läsa, fantasi är ju alltid bra å ha!



Tycker jag iaf.. å jag tror nog oxå på att det ska va knirr knarr...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress