Plugg, plugg och åter plugg!!!!
Det känns som om jag inte har nått tid till något annat än att sätta mig ner och plugga.  Har idag pluggat på min portfolio, har skrivit klart den men tänkte att Robban ska läsa den innan jag skickar in den. Efter att den är inskickad så ska jag bara njuta helt enkelt!! Ska opponera på en i gruppen men det tar ju inga tider att fixa det. Så från och med imorgon så är jag "ledig" till nästa fredag, sååååå skönt!! Har massor att göra ändå så barnen ska vara på förskola mellan nio och två om dagarna men jag tänker ha dem hemma minst en dag nästa vecka! Ska även jobba nästa vecka på torsdagen sen har vi tre stycken föreäldrarmöten som jag ska på. Två stycken som berör barnen och ett inom min vfu.  Så det blir mycket möten på en och samma vecka men skönt när det är gjort. Idag har Kevin tagit kort på förskolan och imorgon är det Alvins tur! =) Så skoj att se alla kort, kan ju inte få för många helt enkelt!! Ska väll ta och scanna in de andra korten som vi tog hos fotografen men det har varit mycket just nu.  Ska snart åka och hämta mina änglar och sen ska vi åka till Söderköping för lekfika, och eftersom det inte regnar så ska vi vara i kottebanan! =)
Nej, måste fixa lite nu. Här kommer lite bilder från veckan som har gått, ska bli bättre på att fota och lägga upp på bloggen.
 
                                            
                                            
                                            
                                            
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress