Sjuk...

Alvin har haft feber sen i söndags, är helt täppt och har typ inte ätit något fram tills nu. Han har börjat äta mat nu eller kanske inte mat men välling, fika, och om maten har kallnat i o för sig... tror att han har haft väldigt ont i halsen för nu käkar han ju på rätt bra. =) Men jag hoppas att han blir feberfri tills fredag för då måste jag till skolan, jar mitt sista seminarie i denna kurs då och om jag missar det så måste jag göra om det och det vill jag verkligen inte! Får se om svärmor kanske kan ta honom eller om Robban kan vara hemma.. känns som om Robban är hemma och vabbar hela tiden. =(
Igår var jag på BVC med Kevin, han skulle göra syntestet eftersom han vart trött förra gången. På höger öga ser han perfekt men på vänster öga så ser han inte lika bra. Så nu ska vi få en remiss till ögon på sjukan och då ska de testa hanses ögon, BVC tanten trodde han behövde glasögon och jag hoppas verkligen att han slipper det men om han nu skulle behöva det så är det ju bra att han får hjälp så snabbt. Känner att när ska allt sluta?? Känns som vi har otur med allt sen vi fick barnen, är det inte det ena så är det det andra....
Idag ska jag tvätta, laga mat, städa och sen försöka pyssla lite med barnen. Var j u tänkt att båda barnen skulle vara hemma med mig tis-tors för att bara ta det lungt och leka en massa, men sen blev Alvin sjuk och då fick vi helt plötsligt avboka allt, så jag vart ju lessen men så är det ju, är ett barn sjuk så måste man vara hemma så han får en chans att bli frisk, räckte med att han var ute både igår och i måndags eftersom jag hade vissa möten jag inte kunde ställa in.
Nej, ska laga lite lunch nu, ska bli makaronipudding har jag tänkt mig. =)

Emma

Tråkigt att han är sjuk, hoppas han är pigg snart igen.



Håller tummarna för att Kevin slipper glasögon men som du skriver, ifall det nu är så så är det ju skönt att de hittar "felet" så fort som möjligt så han får hjälp.



Skickar styrkekramar till dig, låter som att du behöver det



kram kram kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress