Hmmm
Vet absolut inte vad jag ska skriva här mera än att det känns som om jag är slutkörd! Har en massa i skolan just nu så den som påstår att det är lätt o plugga kan ju byta med mig under en dag!! Har nu läst ut en bok till har räknat på ett ungefär att jag har läst 8 böcker o en massa artiklar på inte ens en månad. Har två böcker till som jag ska läsa ut tills tisdag, känner att denna helg kommer inte bli rolig. Måste verkligen plugga, vilken bra mamma jag är som inte har tid för mina barn! Känns inge vidare med andra ord.... hm, en massa klagomål för mig men jag måste få "prata" av mig!!

Annars är allt bara bra, barnen mår bra och är på förskolan varje dag och de trivs verkligen kanon!! Det är Alvin som är lessen vissa dagar när jag ska lämna honom men det beror oftast på vilken tid jag lämnar. Han gråter aldrig när jag lämnar honom lagom till frukost eller precis efter frullen. Men kommer vi på fm efter nio så gråter han varenda gång! Fattar inte riktigt varför... nån som har nått förslag på vad det kan bero på?

Nej, nu orkar jag verkligen inte skriva mera känner att det blev bara en massa gnäll från mig men så kan det vara ibland! En sak ska jag berätta, jag fick Me and i kläderna i måndags jag är sååååå nöjd!! O så har jag fixat håret vart sådär...

kram från oss!
Johanna

Hoppas det lugnar sig snart! Gud, tiden bara springer iväg!

Ta hand om dig! Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress