Äntligen helg!!

Ska börja med att tacka för alla komentarer, blir alltid lika glad när ni komenterar min blogg och tack för alla svar! =)
Idag så hade vi ett litteraturseminarie mellan tio till tolv, skittråkigt var det och jag lärde mig ingenting på det!! Sen hämtade jag barnen halv ett och då sov Alvin i vagnen, så vi gick på en gång hemmåt. Väl hemma så fick Alvin sova vidare, Kevin titta en stund på tv och jag kunde dammsuga bort all skit som låg på golvet! Halv två så var vi hos mamma på hennes jobb, åkte sedan hem och fikade. Efter en stund kom även pappa hit, vi har varit och handlat lite till frukosten imorrn och sen lite godis som vi satt och myste på. =) Nu har precis pappa åkt för att hämta mamma, skönt att ha lite sällskap... Robban är ute med jobbet, hoppas han har roligt men vill att han ska komma hem snart. (vill mysa & prata innan jag ska sova hehe)
När jag la Alvin så tog jag fram en blöja och idag vart det likadan reaktion på honom så han satte sig på pottan istället och så ska jag ta upp honom sen när jag går och lägger mig tänkte jag. Tycker att vår fredag har varit bra, lugn och skön! =) I helgen ska vi till mamma & pappa, vi ska grilla hos Magnus & Anna och så måste vi hinna med lite tvätt och även handling! Har hittat så himla snygga sandaler på skopunkten tänkte lura dit Robban imorrn, så jag hoppas jag får dem!! Hihi måste ju ha lite nytt på återträffen ju.
Trevlig helg.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress