Glad påsk då...
Började dagen med att göra barnen till påskkärringar, de var superfina! =) Åkte sen hem till Anna, Elin kom oxå dit så det var himla trevligt att sitta prata en massa skit. Hämtade sen barnen och åkte hem, sen bröt väll helvetet löst tror jag eller det känns som det iallafall. Jag mår just nu skitdåligt och vill inte prata om det. Ställer mig bara en massa frågor bara.. som varför?? Varför tror folk det värsta om mig? Varför kan inte jag få ta egna beslut utan att få känna skuld?
Jaja, vill inte att någon ska känna sig påhoppad men jag är tvungen att få ur med lite på något sätt.
Glad påsk till er alla som vill ha en bra påsk....
Susanne Arvidsson

GLAD PÅSK men jag hoppas att vi ses i påsk :D

Kram

Emma

Oj va trist att du mår dåligt! Hoppas att det löser sig fort



Glad Påsk och stor kram!

Anonym

Hej tjejen!

Hoppas att det inte är för allvarligt och att det löser sig snabbt! Kram på dig och glad påsk!

Anneli

Behöver du prata gumman så är det bara att ringa

Kram

Karin

Håll ut Carro!

Ibland är folk bara avundsjuka eller beter sig som idioter... jobbigt är det. Men du fixar det:)

kram

Jenny

LÄste nu. Har ju missat några dagar. tråkigt att du inte mår bra. Jag vet hur det känns eller det kan jag ju inte göra men nästan. mår inte heller så bra just nu. Vill du prata så finns jag här. Kram kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress