Lördagen
Igår var det en härlig dag, mycket sol och så skönt att bara kunna vara ute hela dan!! =) Barnen vaknade halv sex, jag gick upp eftersom Robban gick och la sig klockan tre (han hade varit ute med jobbet) vid åtta så var jag och barnen på Maxi, där handlade vi all veckans mat för att sedan åka hem och väcka Robban. Klockan tio var vi på Maxi igen, då handlade jag ett par byxor till mig som jag ska ha till återträffen och så åkte vi till skopunkten. Där var det hundutställning så barnen och Robban stannade utanför och jag sprang in och handlade 3 par skor till mig!! =) Faan kändes riktigt lyxigt, visst blev bara en massa ballerinaskor men ett par ska jag ha på återträffen och de andra kan jag ha annars. När vi hade varit där så åkte vi hem till mamma och pappa, där passade jag på att tvätta all tvätt som jag hade (så skönt när det är lite kläder som är nerkissade) vi solade, fikade på tårta och bara tog det allmänt lungt. Klockan fyra var vi hos Magnus & Anna, där grillade och hade det trevligt. Åkte inte hem förrens typ halv tio igårkväll, alltid lika roligt att ses ju! =)
Har haft en toppenlördag, så jag hoppas att vår söndag ska bli lika toppen. Förresten, det går kanonbra med Alvin, han har bara kissat i sängen 1 gång på 3 nätter, såååå roligt när det funkar! =)


                                         
Så här fint har mamma och pappa på sin trapp, vill oxå bo i hus och kuna pyssla!!
                                           
Min stora kille!!
                                          
Mammas kille. =)
                                           
Tittar på bilarna
                                            
Njuter i solen
                                            
Gungar
                                             
Njuter i solen
tessan

fina bilder =) ja vill med ha hus med trädgård och kunna pyssla lite =) kram

Linda

Vilka fina bilder. Vad härligt det ser ut... Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress