Början på ledigheten =)

Nu har jag precis vaknat, barnen äter frukost och ser på bompa medan jag sitter här en sväng med en kopp kaffe. Känner fortfarande av ryggen men febern håller sig borta. Igår så höll jag på här hemma och sen efter middagen så gick vi ut och åkte pulka med ungarna. Det var himla roligt och barnen älskar verkligen att åka både pulka och stjärtlapp. =)

Idag blir det att greja lite här hemma medan älsklingen är i skolan, han ska jobba sen imorrn och på onsdag så det blir lite ledigt ihop men inte mer än så. Men han är kanske ledig i mellandagarna, han visste inte än. Känns skönt att vi har inhandlat de flesta julklappar än så länge, har 2 kvar kom vi på igår.

Idag blir att åka på vägarna igen, hoppas int att vädret är alltför dåligt, ska bland annat fika hos mamma och kanske fika hos barnens farmor. Bjuder nu på lite bilder från gårdagens pulkaåkning





Alexandra

Ja vi kan ju se lite, för även om bilen hinner bli lagad så tror jag tyvärr inte att vi har råd ekonomiskt, fick bara 4600 kr i lön denna mån och blir troligen samma skitlön nästa månad :-( Men som sagt, är ni välkomna hit annars :-) kram*

Anneli

Gud vad härligt det ser ut. Saknar att vara i parken och åka pulka. Jag får inte med mig Robin längre förstår inte varför :)Jag har köpt alla julklappar nu, skönt :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress