Glad!!!! =)
Är glad idag eller förmiddagen kände jag mig inte glad utan bara trött men sen på em så fick vi ett besked och då blev genast humöret bättre! =) Kvällen gjorde mitt humör på ännu bättre topp än vad det brukar vara och det är tack vare att vi umgicks med goda vänner. Nämligen Johanna och Marcus. =)  Vi ses inte ofta tyvärr men jag känner att när vi väl ses så har vi så himla skoj. Hoppas ni känner likadant! Passade på att mysa rejält med ny tillskottet Emil. Han är ju för go. =) Blev att vi var kvar rätt länge så klockan åtta kom vi hem och Alvin sov i vagnen, men när han är så trött så är det lätt att byta från overall till pyjamas och sen lägga honom. Nu sover bägge barnen och jag tar det lite lugnt.  Inatt ska älsklingen jobba så det blir att sova själv, sen imorgon ska jag plugga klart medan han sover och barnen är på förskolan. Nej, bjuder väll på lite bilder oxå. kram kram
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress