Livstecken
Har inte skrivit något på några dagar nu.. beror på att jag har haft fullt upp!! Blev inringd som vikarie i måndags och sen under dagen så blev jag inringd igen så jobb måndag, tisdag och onsdag!! =) Har varit roligt att göra något annat än bara skolan, dock så måste jag sätta fart med inlämningsuppgiften, böcker är lånade men inget mera.. jag och älsklingen tog sprutan i måndags, har fortfarande ont i armen.. Men det har mest känts som träningsvärk men inatt vaknade jag av att armen värkte som bara den!! Trodde att den skulle gå av, men sen somnade jag om och det känns nästan inget idag. Hm, så har faktiskt inge mera o skriva.. kram från mig!
Mia

Har också prioriterat jobb istället för studierna och det får alla inlämningar lida för. Känns skapligt stressande just nu :( Ska bli så jäkla skönt med lite julledigt! Kram på dig :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress