Måndag kväll
Aha då var denna måndag snart slut, guu så skönt!! Gillar inte måndagar så det är skönt att den snart är slut. Idag har jag varit hemma och pluggat på utvecklingsarbetet, tog bort mig från vikariebanken imorse för jag måste verkligen plugga. Morgonen började med att ungarna tog sovmorgon, fattar inte att de tar sovmorgon när vi ska upp men på helgerna så vaknar de jättetidigt!! Jaja jag gnäller inte för att jag får sova lite extra, hehe. När vi lämnade barnen så hade vi utvecklingssamtal om Alvin. Hans fsk lärare berättade att han är en väldigt social gosse, vill gärna vara i fokus, älskar att pyssla och hjälpa till. =) Dock var han inte så snäll mot en pojke men tydligen så var det ömsesint, hihi och så tyckte dem att han inte har direkt någon aptit. Det håller jag med om men vad ska jag göra liksom?? Några förslag tack!!  Jag är väldigt stolt över min son som är mestadels snäll!! =)
På onsdag ska jag på utvecklingssamtal om Kevin så jag hoppas jag får höra bra saker där med, hihi. han var så gullig nu i eftermiddags, Alvin hade somnat i min famn och då la han över en filt och sa: Mamma nu behöver du inte frysa mera. Guuu vad jag älskar denna unge! =)
På em så kom Frida hit en sväng på en fika, alltid lika roligt att ses. Sen gjorde vi inte så mycket och nu sover barnen. Har suttit i 1 timme nu och försökt komma på hur man fixar sin sida, med älsklingens hjälp så blev det denna outfit. Är nöjd eftersom det är lite julkänsla, skulle vilja ha snö på sidan men jag vet inte hur man gör.
Nej, ska se film nu.
Jenny

HERREGUD!

Snacka om röd sida..

Den var julinspirerad ;-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress