Posten
Nu är äntligen första arbetskvällen på posten avklarad!! Fick gå 2,5 timme tidigare för vi jobbade på så bra så det fanns inget kvar till oss, så då känns det skönt när de skickar hem oss med betalning till tio. =) Fick skjts till marielund så jag behövde inte gå så långt och så hann jag säga god natt till Kevin. Min älskling hittar på en massa roligt med barnen så fort jag inte är hemma, idag hade de åkt pulka! =) Vill oxå åka ju, hehe. Hoppas snön ligger kvar ett bra tag nu så man hinner leka massor med dem i snön nästa vecka då vi är lediga, har tänkt att jag ska träffa lite vänner då så jag hoppas inte att de planerar för mycket. Haha Kram från mig.







Alexandra

Hej carro! nej då jag syftade inte på dig :-) Blir ju automatiskt så att man inte ses så ofta med tanke på avståndet :-P Ja absolut kan vi ses den 21 om jag är ledig :-) Kan ju tyvärr inte åka till er i så fall som du kanske förstår med tanke på skit bilen..Men när är absolut välkomna hit :-) krama*

mormor Kerstin

Va kul att grabbarna äntligen får leka av sig i snön.Kanske Robban oxå?kram

Mia

Haha ja visst är dem. Hittade de på nätet och tyckte att de var ascoola! :)

Nej, jag har tyvärr väldigt dåligt med böcker till både svenska och mattekursen. Jag och Lisa kunde dela på de böcker som fanns på bibblan och klara och på det. Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress