Delar av helgen...
I fredags var jag i skolan och hade "rättegång", våran grupp var dommare och det var väldigt jobbigt att vara så neutral som möjligt och inte hålla på ena sidan! Efter rättegången så gick gruppen ut och käkade lunch för att fira Jenny, vi valde att äta på Spicy Hot. sedan hämtade jag ungarna och åkte till Hageby centrum, har ju inte varit där sen de gjorde om typ. Hahah Där hittade jag kläder till killarna, haha!! Kevin valde en spindelmannen tröja och Alvin fick en bamse dress.
Sedan åkte vi hem till Frida för en fika och vidare till mamma och pappa för att äta smörgåstårta! =)

                                       
                                       
Igår så var vi på kalas hos Lena, hon fyllde 45 år i veckan. Grattis! Där var en hel del folk, bland annat Robbans föräldrar o sen Magnus och Anna. Vi pratade en hel del och hade det trevligt. Sen åkte vi till Maxi en sväng, där inhandlades det filmer, formar och även en bok till mig. Väl hemma igen så somnade barnen rätt fort och jag & Robban käkade tacos och såg på film.
Idag har vi tagit det lungt, är förskyld och har ont i nacken, även Kevin nyser hela tiden så han börjar bli rejält förskyld.
Jenny

vilken fin bamsedress gumman. Söt han va i. Älskar rött. Kevins e jättefin den med. Kram kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress