Måndag & sjukstugan
Idag är det måndag, hade gärnat velat vara i skolan efersom vi skulle börja med produktionerna idag och jag längat verkligen efter det!! Hade varit så roligt att börja spana på ideer om vårat sagorum liksom!! Hm, vi ska ju bjuda in förskolor till detta, är mera inne på att jag vill bjuda in fröbel än min vfu.
Natten har inte varit den bästa, var så täppt i näsan så jag fick andas med öppen mun o det går ju inte att somna då!! Som tur är så kan jag andas genom näsan nu. Kevin mår bättre eller jadu, jag vet inte men hans feber var nere i 37.8 för ca 1 timme sen. Så jag hoppas han får vara feberfri snart..

Idag har jag städat här hemma, har även lagt Alvin för att han var supertrött. Sen ska jag laga lite mat, blir nog stuvade makaroner och köttbullar. Till middag blir det lasange, ska bli så jäkla gott!! =) Nää ska nog börja med maten så det bara är att sätta sig och käka när Alvin vaknar.
Kram från oss
Emma

Usch så trist med sjukstuga!



Krya på er



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress