Volvoägare!!
Aha som rubriken lyder så har vi nu ikväll köpt oss en volvo, var dags för Audin att gå vidare till bilhimelen haha (så säger vi till barnen) så då blev det en röd volvo v40.
Har även idag börjat skolan igen, samtidigt som det var skönt så ville jag bara hem till mina små älsklingar som var hemma med farmor idag. =) Imorrn ska barnen börja förskolan igen, dock bara 9-14 för att de ska få en mjukstart innan allvartet börjar. Jag har en deadline imorrn vet inte riktigt tiden, vissa säger ett o vissa säger fem.. jag vet inte alls vad som gäller så jag kommer skicka in till ett. Här kommer en bild på pärlan!!

Klicka för att se nästa bild
Anonym

Ahhh vad fuskit!! vill också ha en v40! :-)

Johanna

Kul m ny bil! Sen när vi inte har nån barnvagn längre tror jag att vi ev. kommer ha en v40 igen för den va vi otroligt nöjda med! Men den blev för liten med bilstolar å vagnar å allt kände vi. Men hoppas ni blir nöjda!

tessan

tjusig =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress