Måndag & tisdag
Måndags morse vaknade jag halv sju av barnen gick upp och var på uruselt humör och sen fixade jag iordning mig och åkte till Anneli, vi satt med opponentskapet och det gick bra. Var hemma till klockan ett, åt mat då och sen drog älsklingen till jobbet. Farmor kom vid halv två och hon tog med sig barnen ut vid kvart i två då passade jag på att städa. Kvart i tre åkte jag till jobbet och jobbade till åtta, hade varit skönt att få vara ute i det underbara vädret men ibland går det ju inte..

Tisdagen bjöd på en helledig dag, vilket var välbehövligt. Först fick jag sovmorgon sen åkte vi till Maxi och handlade lite, sen tvättade jag eller älskilngen tvättade och jag tog upp det när det var klart. hihi Halv sex kom Frida på middag hade gjort fläskfilegryta med ris och grönsaker. sen fick barnen glass och vi tog marängswiss när de hade somnat. hihi Väntade på älsklingen tills han kom hem då myste vi en stund innan vi gick o la oss. Hm, vad ska jag skriva mera då?? Måndagen var inte så rolig men tisdagen var bättre! Hehe
Tessan

Ja det vore trevligt, ni är jättevälkommna =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress