Nationaldagen
Igår var det nationaldagen, vädret var lite bättre men den värmen som jag ville ha var det då inte.. Fick sovmorgon till åtta av min älskling, tack snälla. sen tog jag och barnen ett långt bad ihop för att sedan avnjuta frukosten. Klockan tio hämtade jag upp Linda och Emil på stationen, sen åkte vi hem hit och barnen lekte så bra i deras rum! =) Sen fixade jag lunch till alla spagetti och köttfärsås, blev bra tyckte jag alla barn brukar ju äta det och det gick hem hos dem. Sen frammåt eftermiddagen så fixade jag marängtårta med jordgubbar, gisses vad gott det är! =) Alvin tror ju att bara för man äter tårta så fyller någon år så han gick och sjöng på jag må ha leva.  Sedan åkte Linda och Emil hem. Tack för en bra dag!
                                    
Sorry för alla marängsmulor runt om men det är inte lätt att hitta en hel marängbotten
                                    
Linda & Emil
                                   
Alvin sugen på tårta
                                   
Anneli

Mums det det ser jätte gott ut, nu vet jag vad jag kommer att få i morgon hos er ;)

Kram

tessan

hihi va go han är lilla Alvin =)

Jenny

Vad sugen jag blev på tårta. Den såg såååå god ut. Avis nu hehe. Kram kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress