Praktiken
Idag började jag klockan sex, så klockan halv sex åkte jag hemmifrån! Hatar tidiga mornar och när jag väl börjar jobba så ska jag nog se till att ha mitt jobb precis i närheten!! =) Väl på jobbet så fungerade det kanon och jag ska även hoppa in och vicka en dag nästa vecka. Jippi!!! Sålde även lite skolböcker idag och utav dem pengarna så hämtade jag upp Kevin och åkte till Maxi för att inhandla vårjacka. Kevin fick en svart (valde helt själv) och Alvin fick oxå en, kevin fick även en keps med Cars på. =)
Näää nu ska jag fixa lite mat och sen bara slappa, ikväll börjar äntligen Desperete!!! Imorgon börjar jag nio och barnen ska få gå till förskolan, det är över 1,5 vecka sen de var där. Idag slutar även Alvin med sin pencillin hoppas att de får vara friska nu ett tag!! Handlade även tavlor äromdagen till köket, bara nya gardiner som fattas nu!!


                                      
                                      
                                     
Tessan

tjusigt =)

Karin

ja tidiga mornar är ju som de är!!! :)

Anneli

Vilka fina bilder.

kram

Linda

Hej gumman. Hoppas du har det bra på vfu:n. Vad duktig du är att lägga upp bilder på din blogg. Jättefina... Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress