Torsdag & Fredag
Oh vad härligt med lite ledighet!! Längtar verkligen till sommarlovet just nu.. igår hade vi tvättstugan som vanligt så var det något som var trasigt och denna gång var det torkrummet!! När vi hade tvättat allt så åkte vi till Maxi för att inhandla mat och present till Wilma. Det var inte lätt att hitta någon bra present, men jag hoppas att det blir bra. hehe Köpte även ett låångt linne till mig, kommer bli skitsnyggt till ett par tajts. =) Sen åkte vi hem och tog upp tvätten, och gick vidare ner till Mc Donalds där mötte vi Lena och barnen.  Barnen åt bra och Alvin åt upp hela sin Happy meal, vi satt bara o gapade typ! Vi gick vidare hem till Lena eftersom hon hade flyttat, tror det kan bli bra där. På kvällen kom mamma och pappa hit en sväng och fikade och busade med barnen, de tycker att det är lika roligt varenda gång de träffar dem.

Idag så hämtade Anneli mig och så åkte vi hem till henne och fortsatte att plugga med den där jädrans b- uppsattsen!! När jag kom hem så hade Robban städat hela lägenheten, riktigt skönt är det att slippa städa för en gångs skull. Vi åt lite lunch och sen åkte han och jobbade. Sen somnade både jag och Alvin medan Kevin tittatde på tv. Nu på em så åkte vi en sväng till Frida, och på vägen hem stannade vi till och köpte med oss lite mys. =)  Skulle försöka ta ett kort på barnen nu när de sitter och tittar på Bolibompa och äter chips. De sitter på golvet. =) Men bateriet i kameran var slut så det var inte så skoj!! Nej, nu ska jag fixa lite och så måste jag slå in Wilmas paket eftersom vi ska på kalas där imorgon klockan tio.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress