Tillbaka i civilisationen igen
Eller jag kom hem redan igår men har haft lite o göra idag!! De tre dagarna som jag var iväg på med skolan var välbehövliga och det var så trevligt. Jättegod mat, mycket skratt, spelat uno, gått och så spökspår. Hehe japp vi gick spökspår och jag klarade det!! Faan vad jag är bra, hehe ni som vet är ju att jag är så jäkla mörkrädd. Vi var även till Rokelsta slott, det var så fint!! =) På vägen hem igår så gick bilen sönder, avgasröret la av och så min vindrutetorkare oxå. men hem kom jag... när älsklingen gick ut sen på kvällen så hade jag även punka på däcket. Blev en dyr historia och min pärla sover gott hos verkstan just nu. Hoppas på att bilen blir klar till imorrn eftersom Kevin ska simma på söndag annars skulle den vara klar på måndag. Har även tvättat fönster, satt upp gardiner och ljusstakar idag med hjälpen av min älskling. =) Kvällen kom och då hämtade Hanna mig, vi drog en repa på stan och sen blev det Fräcka fröken några timmar. Tack gummsan. Nej, ska väll förbereda mig inför imorrn då vi ska ha seminarium. Sen tar jag helg klockan tre och det ska bli så skönt. God natt säger jag nu.
Mia

Hej. Nu finns den där fina pyjamasen på hm´s shop online igen. Kollade nyss. Märkligt att den bara försvann ett par dagar och sedan kom tillbaka. Jag är sugen på att beställa den, men är som sagt inte mycket för nätshopping.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress