Torsdag, redan??
Oj dessa veckor liksom flyger förbi mig känns det som! Denna vecka har vi haft hanverksdagar, absolut det tråkigaste i denna kurs!! Vi har fått gjort drakar, visst våran blev söt men nää inte roligt. Idag satt jag med Anneli och vi skrev om vårat stadsmiljöer, har temat vatten och vi har kommit långt. =) Satt för en gångs skull i skolan, vill ju igentligen sitta hemma för när jag och Anneli arbetar hemma så gör vi verkligen det men när man arbetar i större grupper så passar skolan bättre. Flummar ut här nu känns det som.. hehe läser en bra bok just nu till ett litteraturseminarium som vi har nästa vecka, handlar om olika ledarstilar.. hm, undra vem jag är?? Någon som har nått förslag? Som sagt, jag och Anneli satt och arbetade idag och fick mycket gjort. Hon var så snäll och hade med sig smörgåstårta till mig!! Den var jättegod, tack snälla. =)
Hämtade ungarna tre, skulle igentligen följt med en kompis hem men de fick förhinder. Så det blev att gå hemmåt.. har grejat en hel del här hemma och så nu badar ungarna och jag sitter här. Funderar på om jag ska ta och läsa klart min bok och skriva en kort sammanfattning så har jag det gjort tills nästa vecka då det ska in. Men orkar jag vara så ambitiös? Hm, vi får se. Imorrn ska vi till Nyköping tror jag det var.. det ligger en naturskola där som vi ska till. Sen så kommer Gisela och Emma hit på kvällen för att bekanta sig med ungarna, de ska ta hand om dem på lördag när vi ska bort.
Nej, se vad ungarna gör. Lägger upp en bild på vår drake.




Gisela

ja asså Carro vad ska man säga om din "drake" söt typ men den ser lite roligt ut, ett gott skratt fick jag och emma när vi såg bilden :)<3

Karin

gud va söt den är! Der gjorde ni himla bra!

Det är nästan så man skulle vilja adoptera den haha.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress