Vabb
Idag är jag hemma med bröderna bus. De vaknade otroligt tidigt imorse och då var Kevin supergnälling. Han låg och grät brevid mig och jag kunde ingenting göra. Så ont hade han i sin stackars arm. Tog även en temp på bägge barnen och de hade feber bägge två, dumma spruta!! Messade Anneli och hörde hur vi skulle göra idag med vårt stadsmiljöer, så hon kom hit vid nio. Vi har fått massor gjort och är klara så det känns otroligt skönt! =) Alvin somnade i Annelis famn och sov i ca 1,5 timme.. han mår inge vidare. Men han har ingen feber längre men bra är han verkligen inte. Kevin hade lite feber nu men han är pigg som bara den. Själv så är jag förskyld, men det lider ingen nöd på mig. Imorrn ska älsklingen vara hemma med barnen och jag ska till skolan en sväng.
Anonym

Näää stackars de små :-( Hoppas de blir bra snart!! Har själv Eddie hemmma idag med 39,9 graders feber...får aldrig sprutan tagen!! ggrrr

Karin

Jäkla spruta! Hoppas ungarna frisknar till snart:)

Och otroligt sött när Alvin somnade hos Anneli:)

kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress