Helgen

Denna helg har vi inte spenderat mycket tid hemma, men vi har haft det superskoj! Igår åkte vi till mamma och pappa, för att hjälpa till. Pappa, Robban och Putte snickrade hela dagen lång och det blev riktigt bra. Vi andra var inne i värmen och busade med barnen, passade på att mysa massor med lilla Wilma. =) Mamma bjöd på supergod mat och till kvällen fick vi även pizza, vilken lyx! Kom hem sent och barnen somnade på en gång. Idag har vi varit hos mamma och pappa igen, idag var det pappa och Robban som snickrade. Barnen lekte och såg på film, jag tvättade och umgicks med mamma. Mamma lagade god mat idag med och även hennes goda äppelpaj eller vad man ska säga om den.  Sen släppte jag av Robban och Alvin så åkte jag och Kevin till simmet. Nu sover barnen och jag har grejat lite här hemma, lagt ner allt tills imorrn för att undvika en stressig morgon men vi får väll se. Nej, om jag skulle ta och nanna kudden kanske.

                          
                        

                         

mamma

Tack för all hjälp vi fick

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress