Snart är denna helg slut..
Aha, har inte bloggat på ett tag, och jag tror ingen har saknat mig!! Veckan som har varit har det varit mycket i skolan och sen har det varit fullt upp på kvällarna. I tisdags var jag på föräldrarmöte på Kevins avdelning, sen i onsdags träffade jag Kerstin och Hanna, då åt vi tacos.
I torsdags var jag ledig från skolan så då passade jag på att träffa Johanna, alltid lika trevligt!! =) Sen i fredags så satt jag först barnvakt till Angelina och sen var jag iväg och handlade. Efter att jag hade hämtat alla grabbarna på förskolan så (3 st, hehe fullt upp) så gick vi hem till Linda. Där pratade vi en massa, barnen lekte jättebra och vi hade det trevligt.

Igår hade vi en riktigt familjedag, vi var på loppisar och så var vi hemma och bara njöt av att bara vi fick en heldag tillsammans. =) Det blir inte så ofta men ibland kan det vara riktigt mysigt.  Vi åt tacos och såg på film, vid halv nio så gick barnen och la sig. =)

Söndag idag, barnen vaknade halv sex eller näää det är ju halv fem nu när de har ändrat till vintertid. Så de är full fart på hela tiden, men älsklingen gick upp så jag fick sovmorgon. =) Idag är det fullt upp, först ska Kevin på kalas på busfabriken och samtidigt tänkte jag busa med Alvin. Sen ska Kevin simma igen. Hm, det var den söndagen.
Javisst ja, köpte nya skor till Kevin som han har nu han kan ju inte gå barfota i detta väder! Hehe Han blev ritigt nöjd med dem. =) De är snyggare i verkligheten än på detta kort.

Alexandra

Eddie har exakt likadanasom vi köpte förra veckan :-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress