Lilla gubben
Idag lämnade jag & älsklingen barnen nio och sen gick jag hemmåt för att träffa gruppen. De kom halv tio och vi pluggade fram till tolv. Jag bjöd på en god äppelpaj och vi hade det trevligt. Sen skjutsade jag hem Anneli och så åkte jag till mamma för att hämta lite mat. Mmmm vad gott det var!! =) Åkte sen hem o pluggade och halv fyra träffade jag älsklingen utanför dagis o vi gick in för att hämta barnen. Då säger Alvins fröken att har du sett att Alvin har fått höstblåsor?? Eh, näää har han?? Så tittar jag honom i händerna, han är full med blåsor hela händerna och fötterna men han mår bra för övrigt. Förskoleläraren sa att jag får ha honom där om han mår bra så jag hoppas han klarar det.. känns lustigt att lämna honom när han har blåsor, men jag har 2 dagar nu med viktiga lektioner sen ledig 2 dagar så då ska jag njuta av barnen. =)
Tessan

vi måste ta en fika snart tycker jag =) kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress