Sådär...

Mår inge vidare just nu, har ont i magen (tror att det är magkatarr) och sen åker mitt humör berg och dalbana just nu. Ena stunden känner jag mig glad och i nästa stund vill jag bara gråta, vet inte vad det är med mig. Igår hade vi en mysig kväll med barnen, vi åt chips, ostbågar och majskrokar. Alvin som älskar ostbågar får ju inte äta det längre så då köpte jag majskrokar till honom men både han och Kevin åt nog upp hela påsen!! Fattar inte att de kan tycka om dem för de smakar ju liksom ingenting...

Imorse så var det sol ute så jag och barnen gjorde oss iordning och sen tog spårvagnen till lotten, där var det städdag som vi var med på och sen grejade vi en massa på "vår" trädgård. Så just nu har jag grävt bort en massa skit runt träden, fyllt på med jord och satt några blomlökar där. Sen gjore vi klart landet och satte potatis, morötter, palsternacka, rädisor och vitlöksgräslök. Barnen fick även sätta lite solrosor utmed husväggen. Innan vi åkte hem så rensade jag bort en massa löv och ogräs bland rosdelen. Så nu ser det snyggt ut. =) Alvin somnade i sin vagn innan vi hann åka hem, men det gjorde ingenting eftersom det är helg. När vi kom hem så kom Frida en sväng på en kaffe och nu har vi lagt barnen, har haft en bra dag men ont i magen nu ikväll så därför hoppade jag över tjejkvällen som jag igentligen skulle gå på.

Imorrn ska jag sälja barnkläder igen och denna gång blir det i Klockaretorpet. Hoppas att jag får någonting sålt. Sen som vanligt på söndagarna så simmar Kevin så dagen imorrn är redan fullspikad. =) Önskar alla läsare en trevlig helg.

tessan

har han simskola på badhuset? min lillebror har där på söndagkvällar =)

Karin

Kanske beror på flyttstressen...du får försöka ta hand om dig mitt i allt.

Har ni trädgård till nya lägenheten alltså?

kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress