Helgen innan jul

Hade svårt att hitta en bra rubrik, ber om ursäkt för dålig uppdatering men har haft mängder med skolarbetet plus en rejäl förskylning och jobb på posten! Ska snart gå och sova, det är jobb imorrn med och på måndag. Måndag har jag även skolan så då får jag reda på om jag får gå upp med min uppsats eller inte. Jag hoppas jag får det men är väldigt osäker!

Jobbet på posten är helt värdelöst, känner att efter 4 år så är jag klar med den delen av mitt liv, härnest ska varenda jul jobbas på förskolan och kvällarna hemma med familjen. Nästa år ska jag skicka julkort och njuta av att få några, nu blir jag glad när jag får korten men det är inge vidare att dela ut dom. Inte nu iallafall då vi inte har nått jobb... har fått gå hem tidigare varje dag och idag blev det nästan 3 timmar tidigare, men det som känns bra är att vi får ju betalt hela tiden ut. =)

Har beställt en massa kläder till mig, en massa tjocka tröjor som jag kan ha i jobbet. Jag längtar som en tok till den 3 då jag kliver in på jobbet och ska jobba! =) Känns som en del i mitt liv slutar med studierna och en ny del öppnas i o med att jag börjar jobba. hehhe guu vad jag svamlar! Håll tummarna för mig på måndag.
Alvin gick på julledighet igår och Kevin har skolavslutning på tisdag sen ska vi vara lediga några dagar ihop, längtar massor!
kram från oss.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress