Vänner
Jag har en massa olika vänner, endel hör jag bara av någon gång ibland men som betyder mycket för mig, jag har djupa vänner och ytliga vänner. Jag har vänner som skiter i min lycka och framgång och vänner som glädjes med mig. Vissa vänner förstår jag inte ens varför jag har kvar och om jag ska lyssna på mina "riktiga" vänner så borde jag klippa kontakten med vissa... men jag låter tiden utvisa. 
Men jag har nog bara två bästa vänner, de kan jag säga allt till, de stöttar mig och de betyder allt för mig. Nämligen....

Frida!!

Frida lärde jag känna för över 12 år sedan. Vi har haft många år ihop och år då vi inte alls har träffats, jag blir sur och tvär när någon säger något illa om denna tjej, för hon betyder så mycket för mig. Hon har stöttat mig i mycket, tagit hand om mig, tårkat mina tårar och varit med i massa stojigheter. Jag gillar dig gummsan!

Och Linda!!

Denna person har jag oxå kännt i 12 år, vi lärde känna varandra på högstadiet. =) Efter skolan tappade vi kontakten men hon hörde av sig när jag fått Alvin. =) Vi började umgås massor o sedan flyttade vi till stan.. men vi har alltid hållit kontakten och vi pratar inte så ofta men som med Frida så är hon alltid där! Gillar dig massor vännen.

Sedan har jag en vän som jag inte skulle leva utan heller, vi har bara kontakt genom skolan och vi stöttar varandra i allt. Kommer kännas konstigt att börja jobba och inte ha dig bredvid mig. Men vi ska alltid hålla kontakten och den personen är nämligen....

Anneli!!

Jag har kännt dig i 3 år nu, vissa personer blir man glad över och det är jag över dig! =)
Svärmor

Vard glad man blir när man läser om dina vänner. En del sk vänner kanske man ska kalla för "bekanta". Vårda dina vänner och dom är dina för livet. Vänner ska kunna säga hårda ord till varandra, för att nästa sekund skratta åt varandra. Dom ska inte försvinna så fort som en " avlöning" när någon säger nåt dumt

Kram på dej och dina vänner

Anneli

Tack gumman känner likadant för dig, blir glad och upp när man träffar dig och kan prata om vad som helst. Tur att du finns kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress