Äntligen helg igen!! =)

Vet inte varför men det ända jag gör är att längta till helgen!! I torsdags så var jag med Johanna nästan hela dagen, vi hade det riktigt trevligt och det kändes väldigt bra. =) Sen blev det att hämta ungarna och sedan städade vi lite och lagade mat. Igår gjorde vi inte så mycket, lämnade barnen nio och sen följde jag med Linda hem tills jag började min lektion klockan ett. På kvällen kom Agge hit och då åt vi pizza och tittade på en massa kort. Sen blev det sängen och imorse fick jag min efterlängtade sovmorgon!! Vaknade inte ens när älsklingen gick upp med ungarna utan vaknade pigg kvart i nio. Så jädrans skönt!!

Sen blev det att åka och handla så nu har jag nog inhandlat allt till Kalaset nästa helg, bara lite småfix kvar. Eftermiddagen tillbringade vi i Rejmyre hos Magnus och Anna, hade inte varit där på jättelänge och barnen lekte kanonbra ihop!! =) Kvart i fem kom vi på att vi hade tvättstugan och då drog vi oss hemmåt, fick tillslut en bra parkeringsplats och ingen hade tagit tvättstugan så nu tvättar jag för fullt. Skönt att ta på sig rena kläder imorgon, hehe. Nu tittar barnen på Robin Hood och jag slappar här medan jag väntar på att springa ner till tvätten igen. Tack för idag. =)

Som sagt så vill jag veta om det är någon som vill komma och fira Alvin den 14 februari.... bara o lämna komentar.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress