Nytt utseende

Jaha, vad tycker ni om det nya utseendet då?? Jag älskar det iallafall!! =) Igår fick jag oxå feber och mådde verkligen inte bra, men idag så har jag inte haft någon feber och Alvin har varit feberfri hela dagen också. Så jäkla skönt!!! =) Har varit i skolan idag, det var väldigt intressant på förmiddagen men eftermiddagen var det skit rent ut sagt. Gick hem och då satt jag och myste med en nyvaken och ledsen Alvin. Vet inte varför han var så ledsen, grät nog närmare en timme eller nått men sen gick det över och nu ikväll har han lekt massor med Kevin. Kevin var ledig från förskolan idag, han fick välja det själv så han har haft en bra dag ihop med pappa Robban. =) Känns så skönt att kunna lämna barnen hos älsklingen och veta att han kommer klara det nästan bättre än vad man själv gör. Heheh Skulle aldrig klara av att ha ett förhållande som man inte vågar lämna barnet hemma hos pappan. vet inte varför jag babblar om detta bara kom upp i huvudet nu när jag skrev så. heheh

Kvällen bjöd på god mat nämligen lax, efter maten så blev det popcorn för barnen och bompa. Satt och myste länge med dem innan de gick och la sig. Nu har jag och älsklingen grejat med min blogg så det är tur att jag har honom. =) Nu tittar han på discovery medan jag undrar vad som händer på Let`s dance.. jaja en gång skadar ju inte att missa det. Men halv tio då ska jag se på Solsidan, det är himla bra!! =) Tror helgen kommer bli kanon, vi ska på dop imorgon om nu inget inträffar under natten och på söndag ska Alvin ha sitt efterlängtade kalas!! =)

Föressten den 16 februari kommer jag byta lösenord på min blogg så maila mig om ni vill fortsätta läsa, känner att jag kan inte skriva vad jag vill och sen att jag vet inte hur många som har mitt lösenord just nu. Men maila mig om ni vill följa vår vardag.  [email protected]

Bjuder på en bild idag med, en arg Alvin för några timmar sen.

Anneli

Det var jätte snyggt och jag vill forsätta att läsa din blogg :) Kram

Karin

Mycket fin blogg...:)

gjort det själv? Fina bilder!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress