Bröllopsdag
För exakt 5 år sen så var jag hos frisören för att fixa frisyr, naglar och smink. =) Sen kom min mamma och svärmor för att hämta mig och vi åkte vidare till kyrkan. I kyrkan så träffade jag min älskling, vi bytte om och sen gick vi altargången fram till prästen för att lova varandra livslång kärlek. Nu fem år senare så älskar vi varandra ännu mera och jag är så tacksam över att jag vågade träffa dig den där lördagen innan jul för 7 år sen. =) Vi har två underbara barn och med dig kan jag verkligen vara mig själv och prata om allt. Så du är inte bara min älskling, du är även min bästa vän som står där i vårt och torrt. Jag älskar dig så mycket!!! =)

För att fira denna dag så ska vi först gå på stan en sväng, sen blir det att tillbringa lite tid i köket. Ska göra tre rätters middag till oss. Vi försökte få barnvakt men det gick inte, men de kanske tycker att det är mysigt med tre rätters också.




Johanna

Ja, den dagen minns vi :) Så fina ni va :) Å va fort tiden går!!!



Kram

Alexandra

Grattis på bröllopsdagen :-) snart är det vår tur o fira med :-) Ja i januari kan vi nog inte komma tyvärr, bilen har ju lite till som ska fixas på och sedan åker ju jag o ett barn den 27 jan till 1 feb.

Får se om vi kan komma i feb kanske istället :-) Hoppas att allt är bra! Synd att ni inte bodde här för du hade jag gärna hjälpt er med barnen :-) krama*

Syster

Ett stort och underbart grattis till bröllopsdagen =)

Hoppas att ni får det trevligt ikväll...



Kram

Gisela

Grattis till er<3

Karin

Grattis!

Ja det är så man vill ha...en kärlek som inte dör efter några år utan som växer.

kram

Tessan

grattis på er dag i efterskott, hoppas ni fick en toppendag =) kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress