Skolan igång igen
Igår började jag skolan igen, som tur var så började vi inte förrens tio. =) Var hur trött som helst igår när jag kom hem och ville bara sova. Men efter klockan halv sju så blev jag pigg igen så det blev rätt sent ändå innan jag somnade. Hihi Idag har vi varit i skolan igen och då hade vi litteraturseminarium och nu på eftermiddagen så har vi åkt skridskor. Så himla roligt det är!! =) Ungarna och älskling kom oxå dit en lite stund men sen tröttnade ungarna och då gick de hem. Har nu väldigt ont i mina ben och fötter, men det är för att man är van.
Imorgon ska vi till Nyköping med skolan och då blir det att åka långfärdsskridskor och bada isvak och man vill. Ska jag bada eller inte?? vad tycker ni. Sen på kvällen ska älsklingen till sin bror och ha en skräckfilmskväll. Nej, nu ska jag greja lite här hemma. Kram från mig.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress